Welke dubbelzijdige tape kan ik het beste gebruiken voor binnen in een auto?

Dus het moet wel een schuimlaag hebben aangezien de ondergrond niet vlak is.
En geschikt voor de hoge en lage temperaturen in de zomer (60+ graden) en de winter.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er ook een beetje aan wat je wilt bevestigen.. Mijn auto is een grote kermisattractie, en na een paar jaren weet ik heel goed wat wel, en wat niet blijft zitten.
De met kit aangebrachte rommel liet al na een jaar los, maar de met Tesa-Powerstrips spullen zijn nog steeds goed. Wat Leonard al zegt.. ontvetten is heel belangrijk. Ik gebruik hier altijd iets remreiniger (uit een spuitbus) voor.

Het beste antwoord

3M of Kent hebben zeker iets. Informeer eens bij de betere automaterialen zaak of bij een autoschade bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo Gdanonym,

De merken die mijn voorganger zei, zijn heel goed!
Ook in de automaterialen zaak verkopen ze hele goede,en ze hebben allemaal een "schuimlaag" van een paar mm dik.

Het belangrijkste wat je moet doen is de delen goed ontvetten !!

Succes ermee,
Leonard