Wie heeft ervaring met kofferbakmatten?

Ik zoek een kofferbakmat voor mijn auto.
Ik heb 2 sites gevonden waar ze die verkopen.
Automatopmaat.nl en Automatten.nl
Wie er een automat van één van de sites?
De eerste site heeft ze voor €10 goedkoper.
Voor de andere betaal ik €52. Ik wil er 1 van kunststof hebben. Zijn die stevig zoals beweerd wordt?
Zijn er misschien nog goedkopere adressen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ik heb toevallig laatst bij de dealer een kunststof laadbakbescherming gekocht. Hier kon ik die kopen voor 48 euro ongeveer inclusief montage.
Wie weet inderdaad gewoon langs de dealer gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel 8000 voor een auto uitgeven en dan bezuinigen op de mat van €48.
Kan ook te gek haha.
Ik neem 'm

Andere antwoorden (3)

Vraag het eens na bij de dealer van je auto,zal denk niet goedkoop zijn maar wie weet ;-)
Anders ff informeren bij http://www.slagerbv.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt altijd nog rondkijken op marktplaats en ebay!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring met kofferbakmatten is, als hij er niet meer goed uitziet, dat ik het model uitsnij, uit een stuk vloerbedekking. Kan ook uit vinyl. Behoorlijk kosten besparend en het ziet er weer netjes uit.