hoe kan dat monstertrucks met niet teveel gas geven een backflip kunnen maken ?

weinig geweicht , veel koppel of vermogen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dit komt doordat de monstertruck een vermogen heeft waar je U tegen zegt. De monstertruck rijdt op methanol wat voor ongeveer de helft uit zuurstof bestaat en om iets te verbranden heb je zuurstof nodig. Omdat dit al in de methanol zit moet er minder lucht aan te pas komen waardoor methanol een veel groter vermogen geeft. Dit gaat samen met een laag zwaartepunt en de ongelooflijke koppel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry HOOG zwaartepunt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan niet, en anders door een hoog zwaartepunt en snel optrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat er meer gewicht op de voorkant zit