Als ik soms stil sta met mijn auto gaat mijn auto soms vanzelf gas geven.....

En soms is het volle gas en soms heel onregelmatig kan ik zien aan de toerenteller en horen aan de motor hoe kan dit en hoe repareer ik dit ? En graag ook de kosten erbij of een indicatie ervan

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....ken je die film "Christine"...?
:D

Antwoorden (4)

Dat heeft m'n vriendin ook en dat is bij jaar de electrische sjoke of zo iets;) prijs ben ik ook aant uit zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Choke ;)
Ha, die Koekiemonster1122;

Neem van mij gerust aan dat de motor van je auto echt niet uit zichzelf volgas geeft. Een onregelmatige stationaire loop kan een aantal oorzaken hebben die je moet zoeken in de luchttoevoer (ergens wordt misschien valse lucht door een lekje aangezogen, of je luchtfilter is vervuild), de brandstofvoorziening (vervuiling, brandstofdruk) of in de ontsteking (van tijd af, te weinig stroom, bougie die hapert) en omdat er zoveel verschillende mogelijke oorzaken zijn is een reparatie advies, laat staan een prijsopgave, zo snel niet te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een lek in een slangetje wat de zuurstof toevoer regelt, naar je carborateur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor auto,motor en bouwjaar ?
Zal denk ik met de stationairregelaar te maken hebben.