Is dat service van een garage of hoort dat?

Als ik mijn auto voor controle weg breng naar de garage en ze vragen moeten we u terug naar huis brengen. Gebeurt dit met je eigen auto en rijdt er iemand van de garage mee, doen ze dit met een auto van het bedrijf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ha, die Patcat;

Het is een stukje service van het garagebedrijf om klanten thuis te brengen. Daar zijn verschillende mogelijkheden voor; met de eigen auto, met een auto van het bedrijf, met een leenfiets, met korting op een huurauto en bedrijven die het helemaal goed hebben begrepen zetten een gratis leenauto voor je klaar als je dat wenst. Of dat zo hoort is aan het bedrijf om te beoordelen, maar het is wel een mooi stukje klantenbinding, zeker omdat garagebedrijven meer en meer buiten de woonwijken gesitueerd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daarvoor gebruiken ze (meestal) je eigen auto en ja, er rijdt iemand van de garage mee, hoe zou je auto anders weer terug komen bij de garage.

Vaak hebben garages echter ook wel een fiets te leen voor je. Zo deed ik het altijd, liet mijn auto achter en ging met een fiets van hen door naar mijn werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad zoals Hansv zegt. Ik ben gehandicapt en kreeg die service ook altijd totdat .... er een nieuwe manager kwam en toen was het over, toen moest ik zelf maar zien hoe ik vervoer regelde. Ik kon wel een huurauto krijgen a raison van € 35.-- alleen om naar huis te komen en 's middags mijn APK gekeurde auto weer op te halen.
Ook bij dealer-garages wil de service dus nog al eens verschillend zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er geen "voet" meer over de drempel gezet. Ik rol mijn stoel nu bij een niet-dealer over de drempel en ben tevreden en veel goedkoper uit. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er verschil in zit merk ik ook vanochtend inderdaad. Ik ga al jaren naar een garage die me altijd met hun wagen keurig weg brengt. En nu ga ik naar een ander en is het ineens: " Nee, we gaan met uw auto". Stel dat ik 20 kilometer verder op moet zijn. Het is nog een dealer van een duur auto merk ook!