Remsa remschijven

Zijn deze remschijven van goede kwaliteit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (2)

Ha, die Kevinbee;

Ik had nog nooit van het merk gehoord en kwam erachter dat ze behoorlijk goedkoop zijn. Als je dan voor lief neemt dat ze misschien minder lang mee gaan dan duurdere merken dan is de prijs/kwaliteitsverhouding op zich nog in orde. Controleer wel geregeld de dikte van schijven en blokken als je besluit ze te (laten) monteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik vermoed dat het de goedkopere versie is van Bremsa ;-)
Vaak zijn goedkopere onderdelen gewoon imitatie en soms zelfs nog beter als origineel.
Let idd op de punten die de vorige persoon geeft en misschien dat de schijven wat sneller krom zullen zijn maar dat merk je snel genoeg ;-)
Wat heb je betaald voor dit setje ?