Wat te doen bij aanschaf nieuw auto in een betaald parkeren gebied?

Ik woon in Rotterdam en heb een kaartje van de gemeente bij de voorruit van mijn auto. Nou ben ik van plan om een nieuwe auto aan te schaffen. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Naar de gemeente bellen en zeggen dat je een nieuwe auto hebt. Je zult je kenteken moeten geven en je zult dan zo spoedig mogelijk een nieuwe krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar kan ik dan nog wel parkeren in de straat? En hoe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, door gewoon het nieuwe briefje bij de voorruit van je nieuwe auto op je oude plaats te leggen ;),
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je langs het gemeentehuis gaat krijg je een tijdelijke vergunning voor je nieuwe auto totdat de orginele klaar is. Zo werkt dat ook als je bvb een leenauto krijgt van de garage. Succes
Ik ga er van uit dat je een parkeer vergunning hebt. Bij aanschaf van een andere auto moet je de vergunning overschrijven op de nieuwe auto. Je moet je vergunning van de oude auto dan wel inleveren.