We hebben onlangs een nieuwe (2e hands) gekocht. Aan weerszijden van de trekhaak zit een rechtopstaand buisje. Waar zijn die buisjes voor?

Toegevoegd na 8 minuten:
(nieuwe 2e hands auto dus)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat zijn de zogenaamde geleidebusjes voor de Twinny Load. De Twinny Load is een fietsendrager voor twee fietsen die op de trekhaak wordt gemonteerd. De geleidebusjes dienen voor het monteren van de Twinny Load.

Voor een plaatje, zie de Bron - dat is een lange pagina, zoek op die pagina naar Geleidebus.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb nog een plaatje gevonden - ik denk dat dit is wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

oja zo'n nieuwe met een trekhaak en een buisje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bevestigingbeugel van sommige fietsendragers

Toegevoegd na 25 minuten:
volgens mij merk twinny ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuwe 2dehands gekocht?

Wat is dat?

Misschien kun je er een foto bijplaatsen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh die nieuwe heb ik ook, die buisjes gebruik je om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk om een fietsendrager te gebruiken, zoals bijvoorbeeld een Twinny Load