Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet wanneer het heeft gehageld, ongeveer 10 dagen terug zat ik in een flinke/korte hagelbui. weet iemand toevallig nog wanneer dat was?

IVM verzekering ,moet ik de exacte dag weten (ik heb hier niet op gelet, omdat ik niet wist dat mijn verzekering dit dekt).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou contact opnemen met bijvoorbeeld Meteoconsult in Wageningen. Dit soort instellingen registreerd alles vwb het weer. Extremen zijn hierbij extra belangrijk omdat dan veel gebruik wordt gemaakt van verzekeringen. Zij zullen je vast kunnen helpen ermee. Tijdstip, datum, plaats, ze kunnen het allemaal nagaan. Wat het kost, weet ik niet, maar het zal vast niet zoveel zijn dat je aanvraag nutteloos wordt omdat je hun bijna net zoveel moet betalen als je van de verzekering zou kunnen krijgen.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal niet meevallen dit te achterhalen, omdat hagelbuien zeer plaatselijk zijn, soms zelfs maar banen van slechts 50 m, breed
Hier bij ons in Zeeland is geen hagel gevallen.
Kijk in oude kranten van 10 dagen geleden en zoek naar een weerbericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de historie van de buienradar. Daar kan je ook de verschillende soorten neerslag bekijken. Vindt je de bui kan je er gelijk een printscreen van maken en bijvoegen richting de verzekering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding