Op welke site zoekt men het eerste wanneer ze een auto willen kopen via internet

Marktplaats/autotrader/autotrack, OF ZOEKT MEN BIJ EEN OFFICIELE DEALER?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (6)

Ik denk dat de meeste mensen kijken op sites als marktplaats en speurders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is persoonlijk en hangt af van de vraag. Iemand die opzoek is naar een goedkoop leuk autotje voor zijn of haar zoon die net zijn rijbewijs heeft zal eerder naar marktplaats oid kijken en iemand die een exclusieve auto zoekt zal eerder naar een dealer gaan. Ligt dus totaal aan de persoon, de vraag etc.

Toegevoegd na 55 seconden:
Het ligt er ook aan of mensen een nieuwe of 2de handse auto zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats en Autotrader. Mensen die een wat duurdere/jongere auto zoeken gaan meestal naar een dealer en kijken al dan niet eerst naar de website van de dealer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt van de prijsklasse af. Dealers hebben meestal die nieuwere auto's. Daarna komen de zogenaamde autobedrijven, ook met Bovag Garantie.
Als je voor goedkoop gaat ga je naar marktplaats e.d. bij particulieren koop je met garantie tot aan de deur.
De specialistische autosites worden door zowel particulieren als door Bovag Bedrijven gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.gaspedaal.nl deze site zoekt in diverse autoverkoopsites en je kan erg precies zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autoscout24