Waar zit het filter van mijn airco systeem in mijn seat ibiza 6L?

Mijn airco stinkt en volgens de garage moet het filter gereinigd worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.9K

Antwoorden (3)

Daar zullen ze in de garage het pollenfilter mee bedoelen. Op de volgende pagina komt U op een forum terecht,waar dit probleem wordt besproken én uitgelegd incl. foto ..WAAR U moet zoeken !

http://www.seat-online.nl/showthread.php?2428-SEAT-Ibiza-6L-pollenfilter-reinigen-of-vervangen

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal zit ie onder het dashboard aan de passagierskant.
Je kunt ook nog even vragen of je een apart interieurfilter hebt want dat weet ik zo niet uit mn hoofd.

Maarre aparte Ibiza heb je ;)
Een 6L :-p
Past dat wel in zo'n klein autootje ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het filter zit aan de bijrijderskant onder het dashboard bij het middenconsole. Het is een langwerpige kunststofplaat met 2 schuifjes/clipjes. (het kan ook 1 schuifje/clipje zijn)