Golf 6 GTD lease 2e hands?

Ik wil graag een golf 6 GTD lease(nieuw) maar de leaseprijs per maand is te hoog. Is het mogelijk om een 2e hands GTD te lease? Is het maandbedrag dan lager?

De bijtelling blijft wel het zelfde toch ivm cataloguswaarde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

de bijtelling blijft gelijk. Er zijn wel tweedehandswagens in de lease informeer bij de grote lease maatschappijen. Kijk ook maar op hun websites
12 jaar geleden
Tweedehands leasen is zeker mogelijk en het maandbedrag zal lager zijn. Er zijn diverse leasebedrijven die tweedehands autos aanbieden.
De bijtelling blijft gelijk, omdat hierbij alleen gekeken wordt naar de oorspronkelijke cataloguswaarde.