de lampen van mijn volvo branden continue. hoe zet ik dat op manueel? 1 of 0 geen verschil

haal ik ergens een zekering uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
12.2K

Antwoorden (3)

Ik vond op internet iemand met een volvo met hetzelfde probleem. Dit stond er als antwoord in het engels:

--> settings
--> lighting
--> light circuit headlamp mode
--> manual aanklikken

Weet niet of je dit bedoeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt mischien dat ze altijd branden tijdens het rijden?

Dat kan kloppen. Daar zijn Volvo`s op gemaakt. Hebben ze zo gedaan om de veiligheid te vergroten.

Bij veel Volvo`s kun je de verlichting dus inderdaad niet handmatig uitzetten. Deze reageren op het contact. Weet niet of ze aangaan bij het contact aanzetten of pas als de motor loopt, maar het hoort verder gewoon zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
weten jullie toevallig of ik de achterlichten continu aan kan krijgen bij de volvo v 70. Dus niet alleen maar tijdens het remmen dat de grote lampen branden maar ook gewoon tijdens het rijden. ik bedoel dus de achterlichten die tot aan het dak lopen
Je kunt de lichten wel uitschakelen op de volgende wijze:

- contact aan
- lichtstakelaar op stand 1 (parkeerlicht)
- grootlichthandel naar je toe halen en vasthouden
- lichtschakelaar weer naar 0 schakelen
- contact uit

Inschakelen gaat op dezelfde wijze.