Mijn Peugeot 305 break is bijna 25 jaar .Wat is hij nu waard voor de verkoop.zeg nu niet:wat een gek er voor geeft.Die antwoord had ik zelf al.

Het is nog een nette auto met wat gebruikssporen ,maar dat mag ook na 25 jaar trouwe dienst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (6)

2 500 euro of iets dergelijks, kijk eens naar wat vergelijkbaars.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het belastingvoordeel voor deze autois niet meer van toepassing (oldtimer).
Dus ik denk dat je met 500 euro erg blij mag zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marcel@ Je bent niet goed ingelicht.Heb gisteren :zaterdag 19 Maart 2011: net bericht van de belasting dienst gehad ,dat mijn mooie peosjootje belasting vrij word aangemerkt ender halve geen Houderschapsbelasting meer hoef te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke ik dacht dat het belasting voordeel per 01-01-2011 was afgeschaft, maar toch niet. mooi voor jouw!!
In dat geval is jouw auto ook veel meer waard.
Wees niet bang, dat ik antwoord "wat de gek ervoor geeft". ;-)

Zo'n auto heeft in principe alleen maar schrootwaarde, of je krijgt er nog iets voor als je een nieuwe auto koopt en 'm inruilt. (als je dat niet doet krijg je gratis matjes)

Toch is 25 jaar best een interessante leeftijd, en ik zou in jouw geval, als je er ruimte voor hebt, 'm nu niet verkopen. 25 jaar lijkt mij een soort kantelpunt, en de kans zou weleens heel groot kunnen zijn, dat als dat ding 30 jaar oud is, de waarde al is gestegen. Ik ga er dan vanuit dat 'ie er ook echt netjes uitziet.

Vraag me niet waarom, maar er zijn altijd mensen die zo'n auto willen hebben. Want zeg nu zelf: nu al is het een auto die in zekere zin uniek is. Dit zie je niet meer rijden, en daarmee wordt zo'n auto interessant voor b.v. verzamelaars. Zorg dat 'ie niet wegroest, en ga 'm zeker niet voor 100 of 200 Euro verkopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+! Ik ben het helemaal met je eens!
hangt er vanaf, of i in concours staat is of niet, wat er allemaal kapot is, hoeveel roest heeft enz...
wil je het echt weten, dan kun je hem laten taxeren.
ik geloof, maar dat weet ik niet zeker, dat als je nog 5 jaar wacht, dus dat i 30 is, dat i uit de wegenbelasting mag.
ikzelf ben gek op oldtimers, dus ik zou zeggen, blijf er lekker in rijden, als i het doet, wat is dan het punt?
en het antwoord wat de gek ervoor geeft is alleen van toepassing als je hem verkoopt.
bij de sloop kom je waarschijnlijk uit op een euro of 50.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja joh +! Zou toch zonde zijn om zo'n wagen naar de sloperij te brengen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zekers
Alles tussen de 900 en 1.500 Euro voor een goede auto met wat krassen en ev. een wat doffe lak.

Mijn oom heeft laatst namelijk precies dezelfde auto verkocht. Een 305 Break in Beige met bruin stof interieur, trekhaak en 155.000km. Verkocht voor 1.350 Euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er echt vanaf moet moet je naar de Afrikaanse exporteurs. Verwacht u dan wel aan Afrikaanse toestanden en geen al te hoge prijs. Als je tijd en lef hebt ga je naar Brussel-zuid. De buurt ten westen van het zuidstation (Anderlecht) zit vol met opkopers en daar kun je rechtstreeks handel drijven...nooit alleen gaan, geld goed natellen en de trein op in brussel zuid..naar holland !