Het is een russisch auto in oekrain genaamt Wolga!

op google staan veel afbeeldingen van een Wolga.

succes

Toegevoegd na 2 minuten:
check de site:
http://www.gelderlander.nl/algemeen/dgbinnenland/4025265/Vrijstelling-oldtimers-beperken.ece

en

http://www.fan.tv/auto/toontext.asp?id=14393
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt! Inderdaad, nu even gegooglet op Wolga en het is 'm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt mij ook, het logo en het beeldje op de motorkap lijken hetzelfde te zijn!

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WIE GEEFT DIE -1! MAAK JE BEKEND!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik niet! ik gaf de -2 ! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet alles lada wat er blinkt. Kijk iets verder dan je neus lang is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als 't haar van Wilders: da's ook niet wit.
Gaz-21 Wolga lijkt ie op:
http://www.flickr.com/photos/nb-fotos/3449913314/in/set-72157616817970633/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een Wolga M21 of GAZ 21 De auto is Russisch van herkomst om precies te zijn gebouwd in Nischni Nowgorod.
De auto gebruikte geweldig veel benzine maar is toch naar het westen geexporteerd. Daar werd er dan ook wel een Peugeot of een Perkins diesel motor in gemonteerd.
De auto is geinspireerd op de Opel Kapitän en de chevrolet Fleetline. Uit het eerste model zijn verschillende onderdelen gemonteerd.
De Gaz 21 is van 1956 tot 1969 geproduceerd en is nu nog steeds een verzamelobject.
Mooie auto hoor.