hoe kan ik mijn ouders sneller laten accelereren?

mijn ouders hebben een audi A6 2.4 liter hij kan behoorlijk wat maar ze trekken altijd op onder de 1500 toeren en dat vind ik wel erg laag hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze sneller optrekken (het hoeft ook niet meteen een kickdown te zijn maar wel iets sneller)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
amigo
13 jaar geleden
Het wordt wel steeds gekker, wij probeerden onze ouders hipper gekapt en gekleed te krijgen maar een "turbo rijstijl"?????? Of durf je in alle eerlijkheid te beweren dat je ENIGE drijfveer het behoud van de auto is??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat echt nodig dan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ze opvoeren, zowel je vader als je moeder !

Antwoorden (5)

Gewoon als jullie ergens heengaan zeggen dat jij de benzine betaald ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn ze een gevaar op de weg?
Nee? dan gewoon hum gang laten gaan
Ja? Dan wordt het iets moeilijker, dan zul je bewijzen moeten vinden, die ik je niet kan geven
13 jaar geleden
U heeft volkomen gelijk, en het is het beste voor de motor
om bij het juiste toerental over te schaken.
Edoch iemands rijstijl kunt u niet zo gauw veranderen.

Andere auto,s die mbt prestatie,s ook niet uit de verf komen zijn die die uitsluitend voor een uitvaart gebruikt worden.

Maar mocht u uw ouders niet kunnen overtuigen, neem dan een ander vervoermiddel.

(hoewel, dan ergert u zich ook misschien aan het rijgedrag van de buschauffeur oid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik u erop wijzen dat u in uw taalgebruik de noodzakelijke punten bent vergeten bij de afkorting "oid" en "mbt". Ook zijn er enkele opmerkingen naar de komma in het woord "prestatie,s". Verder groet ik u in vrede.
Om je ouders (met de auto) sneller te laten acceleren kun je ze voorhouden dat de auto daardoor traag wordt/blijft. Dat heeft een negatieve, waardedrukkende invloed op de inruil/verkoopwaarde en daardoor (een beetje) op hun financiele positie (en de hoogte van de erfenis?).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur je pa een fake-bekeuring van 500 Euro wegens sloom rijgedrag.
En zoek even wat artikelen op over wat er gebeurd met al die zuinige Hollanders en hun zuinig rijden; kapotte versnellingsbakken en motoren wegens TE VROEG schakelen.
Het is ook echt slecht voor een motor als je nooit gas geeft.
Waarom rijden ze zo?
Denken ze geld te besparen of zijn het gewoon slakken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze denken geld te besparen