Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goede plaats om je telefoon te verstoppen in je auto?

Ik moest vandaag ergens werken waar ik geen mobiele telefoon mocht meenemen. Ik wilde hem onderweg wel bij ne hebben voor noodgevallen. Maar moest deze in de auto laten liggen. Ik bedacht me toen waar ik hem zou moeten verstoppen aangezien het dashboard kastje me zo voor de hand lag bij eventuele diefstal. Had hem nu boven de zonneklep. Wie weet er nog meer goede plaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Plaats zo'n ouderwetse wc-rolhouder op je hoedenplank en verstop hem daar onder.
Ik garandeer je dat er niet veel dieven aan denken om daar te gaan zoeken (tenzij ze uiteraard zelf hoge nood hebben)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nice C4th! +

Andere antwoorden (12)

Leg hem in de asbak als het past en je niet rookt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het luchtfilter biedt soms wel wat ruimte....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder het matje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de stoel, achterbank tussen zitting en leuning. Kofferbak bij reservewiel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zetel omvormen tot secret place
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de achterkant van de voorste stoelen zitten volgens mij van die zakken voor tijdschriften en papier enzo, daar past ie in en dieven kijken daar niet omdat ze ervan uitgaan dat het papierwerk is (en dat is meestal niet voor hun van belang)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard in de achterbak !! Hopelijk is Uw reservewiel van Uw auto makkelijk - voor Uzelf - te vinden en is er genoeg ruimte om Uw telefoon naast of onder te verstoppen. Meestal ligt het onder de "vloerbedekking van de achterbak.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de telefoon helemaal uitzetten en hem dan toch mee naar binnen nemen. In je broekzak of in je broodtrommel ofzo, waar hij niet zo opvalt zolang je hem maar niet gebruikt.

Toegevoegd na 1 uur:
Als aanvulling omdat het gaat om een plek waar je wel gefouilleerd en gecontroleerd wordt... heb je daar geen kluisje of een plek waar je persoonlijke bezittingen kunt achterlaten, zoals bij de portier? je ziet wel dat agenten dan vuurwapens in bewaring geven e.d. of is dat alleen in slechte amerikaanse films?

Toegevoegd na 1 uur:
Door het antwoord over de wielkassen kwam ik nog op een volgend idee: als je nu onder de auto een uitsparing vastlast waar je je gsm in kunt opbergen. dieven zoeken daar niet, en als je auto wordt gestolen dan kun je hem altijd laten lokaliseren via je mobiele telefoon.

de politie kan zo uitlezen waar ze met je auto (incl. mobiel) naartoe gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ter voorkoming van bedrijfsspionage en diefstal (foto,s maken met gsm, gesprekken opnemen etc) kunt u de gsm bij de portier/receptie in bewaring geven.

Een autokluis aanschaffen is geen overbodige luxe.
Daar kunt tevens uw navigatie apparatuur in kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je wiel onder je wielkassen.
Hij zal hem nooit vonden en word e wagen gestolen dan ben je je telefoon iig niet kwijt. (wel kapot,aar ach)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder je motorkap zit vaak nog wel een ruimte, bijvoorbeeld in je paravaanbak (de ruimte onder de voorruit, onder de klep) waar je prima dit soort spullen kan verstoppen, en war het ook niet erg is om deze later pas eruit te halen: het wordt er niet heet of kletsnat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onder je stoel of gewoon in je broekzak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding