Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zakt je of haal je je rijbewijs?

als je rijexamen heb en je zet je auto neer zoals in actie films of reclames http://www.youtube.com/watch?v=0LxMTOeZD8k&feature=related
zak je dan?

Toegevoegd na 3 dagen:
nee mensen ben het niet zelf van plan.
ik rij inmiddels al een jaar of 5.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
614

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zakt, zonder twijfel! Dit is het overige verkeer en jezelf onnodig in gevaar brengen! Dat is verboden. Als je wel slaagt, dan hebt je een slechte examinator.

Neemt niet weg dat je de auto uitstekend beheerst!

Toegevoegd na 45 seconden:
hebt = heb
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat ze het wel knap vinden, maar je moet het wel op de gebuikelijke manier leren om je rijbewijs te halen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bailey;

Gokje; ja, dan zak je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gegarandeerd dat je zakt omdat je eerst de ander voorrang moet geven. ALs het puur gaat om het inparkeren denk ik dat de examinator best wel schrik krijgt, maar je mag zelf beslissen hoe je parkeert dus..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zakt.

Reden is dat je onnodig risico neemt.

Risico, omdat je niet kunt garanderen dat het je altijd lukt zonder schade te maken. Er zal maar net een glad stukje weg zijn dat je niet had gezien.

Risico, omdat je andere weggebruikers schrik aanjaagt. Die kunnen daardoor worden afgeleid. Zo kun je indirect anderen in gevaar brengen.

Risico, omdat je niet gegarandeerd kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien. Als je eenmaal aan zo'n manoeuvre bent begonnen, en er komt plotseling een klein kind tevoorschijn, kun je dat kind nooit meer ontwijken.