Zakt je of haal je je rijbewijs?

als je rijexamen heb en je zet je auto neer zoals in actie films of reclames http://www.youtube.com/watch?v=0LxMTOeZD8k&feature=related
zak je dan?

Toegevoegd na 3 dagen:
nee mensen ben het niet zelf van plan.
ik rij inmiddels al een jaar of 5.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Je zakt, zonder twijfel! Dit is het overige verkeer en jezelf onnodig in gevaar brengen! Dat is verboden. Als je wel slaagt, dan hebt je een slechte examinator.

Neemt niet weg dat je de auto uitstekend beheerst!

Toegevoegd na 45 seconden:
hebt = heb
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat ze het wel knap vinden, maar je moet het wel op de gebuikelijke manier leren om je rijbewijs te halen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bailey;

Gokje; ja, dan zak je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gegarandeerd dat je zakt omdat je eerst de ander voorrang moet geven. ALs het puur gaat om het inparkeren denk ik dat de examinator best wel schrik krijgt, maar je mag zelf beslissen hoe je parkeert dus..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zakt.

Reden is dat je onnodig risico neemt.

Risico, omdat je niet kunt garanderen dat het je altijd lukt zonder schade te maken. Er zal maar net een glad stukje weg zijn dat je niet had gezien.

Risico, omdat je andere weggebruikers schrik aanjaagt. Die kunnen daardoor worden afgeleid. Zo kun je indirect anderen in gevaar brengen.

Risico, omdat je niet gegarandeerd kunt stoppen binnen de afstand die je kunt overzien. Als je eenmaal aan zo'n manoeuvre bent begonnen, en er komt plotseling een klein kind tevoorschijn, kun je dat kind nooit meer ontwijken.

Daar komt bij dat het een erg milieu-onvriendelijke manier van inparkeren is. Het kost meer brandstof dan nodig, en je banden slijten meer dan nodig. Milieuvriendelijk rijden (voor zover dat bestaat) is een slaagcriterium geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
..omdat je andere weggebruikers schrik aanjaagt... Je bent de examinator vergeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
enne wat dacht je van mensen die nog steeds niet op de normale manier normaal hun auto kunnen parkeren??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijbewijs afnemen?
Je zakt.

Je hinderd namelijk de auto die van de andere kant komt. Het is namelijk duidelijk dat die moet remmen voor je. Daarnaast neem je een enorm risico om tegen de andere auto's aan te botsen met die snelheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je al ruim van te voren een ingreep hebt gehad. Dus dan ben je gezakt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij gaat dat je niet lukken, ziet er uit als een truc-filmpje.
AWM
14 jaar geleden
Je zakt geheid. Simpelweg omdat dit niet de manier is waarop inparkeren je geleerd wordt. Daarbij, met een net iets krachtiger beweging aan je stuur neem je een aantal geparkeerde auto's mee of rij je in op de tegemoetkomende bestuurder.

De examinator zal wellicht onder de indruk zijn, maar zeker niet gecharmeerd van dergelijke 'stunts'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zult zakken.
-Omdat je het overige verkeer hindert, dat was duidelijk te zien.
-Omdat je het op een ander manier is aangeleerd, en een examinator wil dat terug zien.
-Omdat je jezelf in gevaar brengt. Het is lang niet zeker genoeg dat je op de plek uit komt waar je je auto hebben wilt.
-Omdat het niet milieuvriendelijk is. Dat is ook een van de dingen waar een examinator op let tijdens het afrijden. De banden zullen behoorlijk slijten tenzij je dit op een geprepareerde baan doet.
Als je dit al zo kunt is het wel knap al zou ik geen collega van deze dame willen zijn...