Update software boordcomputer golf 6 1K0 937 087 D

Ik heb een golf 6 met de boordcomputer 1K0 937 087 D
er staat nu software versie 0523 op. Ik wil deze laten updaten. Dus het liefst voorzien van minimaal 0575 software of hoger.
Is dit mogelijk of niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Antwoorden (1)

Je kunt even overleggen met de Volkswagen Klantenservice: 0800 - 555 7000. Als het mogelijk is, kun je de prijs opvragen en aan de hand daarvan kun je beslissen of je de update ergens anders kunt laten doen. Ik ga er niet vanuit dat je zelf de eprom kunt programmeren.