is het waar dat ze je sneller laten buizen op je praktijkexamen als je geen rijschool gevolgd hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Op deze vraag kun je geen antwoord krijgen, want dat zal CBR nooit toegeven. Mogelijk kun je iets horen uit de praktijk, als meerdere mensen dit zelf hebben meegemaakt.
Aan de andere kant: als je niet via de normale manier hebt leren rijden, is de kant groot dat je je verkeerde dingen hebt aangewend (boerenjongens die al traktor reden toen ze tien waren, zijn bekend hierom), en daardoor eerder zakt. Een rijschool zal je wijzen op dingen die belangrijk zijn in je examen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heb jij tegen domme boeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze soms zo slecht auto rijden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een boerenslim antwoord :-)
Als je goed rijdt niet.

In twijfel gevallen zal een zeer goed bekend staande rijschool (>90% eerste keer geslaagd bij die school) nog wel eens in de gunstige zin doorslag geven...want die rijschoolhouder laat iemand die er niet aan toe is nou eenmaal geen examen doen...
Een middelmatige rijschool waar sowieso een groot % de eerste keer zakt is dan net zo min een pre.
Maak je echt grove fouten dan zal ook die goed bekend staande rijschool geen hulp meer bieden.

ps De rijleraar van mijn oudste zei tegen hem dat ie bij hem niet eerst met de examinator hoefde te spreken, die kwam gelijk met "geslaagd' Bovenstaande is dus uit deze opmerking afgeleid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,

Want je komt op het examen zonder auto.
er is geen rijschool die jou zijn lesauto meegeeft als jij er geen les hebt gevolgd.