Kun je zelf schokbrekers vervangen?

Als vervolg op mijn andere vraag.

Stel dat een schokbreker op is, moet je er dan 1 vervangen of is het beter om ze allemaal te vervangen?

En zo ja, is dat makkelijk zelf te doen of zakt je auto wanneer je deze los maakt?

En nog een vraag. Maakt het merk nog uit? Hoe herken je goede schokbrekers?

Weet jij het antwoord?

/2500

Via Google op "schokbrekers vervangen" http://www.problemcar.nl/search.php?search_id=833937195 Links onderin kun je het automerk selecteren. Via die site kun je ook zoeken. Toegevoegd op 30-06-2009 00:28:25 Opm. Je kunt op verschillende manieren op de site komen en er zoeken merk en omschrijving. Klik op bijdrage (onderstreept) en je krijgt het hele verhaal te lezen. Gewoon even kijken. Het bevat heel veel informatie en heeft mij al minstens twee keer een bezoek uitgespaard.

In ieder geval per stel vervangen lijkt mij. Als je een beetje technisch bent is zelf vervangen wel te doen, je moet de auto wel opkrikken, en goed gereedschap hebben. Koop in ieder geval schokbrekers die bij het type en merk van de auto horen. Monroe schokbrekers zijn prima, maar niet de goedkoopste. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100