Wanneer moet je ongeveer de distributie riem vervangen bij de opel tigra 1.4 16v?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.1K

Antwoorden (4)

Bij deze motoren ZEKER iedere 60.000km
En natuurlijk doe je dan ook meestal de geleiderrollen en de spanrol en evt. waterpomp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over het algemeen word een distributieriem om de 80.000 km vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om de vijf jaar, wegens uitdroging, of 60000 km. Wat het eerste komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een Tigra tot 2000 is de interval voor de distributieriem 60.000 km of 48 maanden. Na 2000 heeft de 1.4 16v Tigra een distributieketting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor uw advies!