Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik auto rij ben ik heel gauw moe wat kan ik daar aan doen?

wat moet ik doen als ik auto rij en ben gouw moe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
7.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je zo moe wordt dat je merkt dat dit invloed heeft op de manier waarop je auto rijdt, zou ik om te beginnen niet meer autorijden. Vervolgens moet je jezelf afvragen waarom je zo moe bent, ben je het vaker of alleen in de auto. Heb je zelf geen idee, dan zou je naar de huisarts kunnen gaan, die je eventueel kan doorverwijzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de verwarming laag, lekker fris. Of zet een raam open. Wat hardere muziek aan om je wakker te houden.
Bij felle lucht, draag een zonnebril, minder vermoeiend voor je ogen.
Neem op tijd rust, als je voelt dat je te moe wordt stop je op een parkeerplaats en doe je wat ontspanningsoefeningen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij lag het heel duidelijk aan dat ik slaapapneu heb. Ik snurkte nogal en dat was een aanduiding om testen te gaan doen. Het bleek inderdaad hierom te gaan. Sinds ik een apparaat heb tijdens het slapen gaat het stukken beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ligt het aan je houding achter het stuur. Ben je te lang of te klein voor die auto. Of de stoel is niet goed voor je
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding