waar moet je op letten als je een 2de hands mercedes e 420 station aanschaft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

Vering, remmen, diff, kruiskoppelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat alles functioneert naar behoren, net zoals bij andere 2e hands autos

een APK waar je nog en tijdje meer vooruit kan lijkt me ook wel prettig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeilijk zo te zeggen, het ligt vooral aan de kilometerstand wat er versleten kan zijn, maar ik denk dat dit type auto ontzettend degelijk gefabriceerd is. Natuurlijk zijn er genoeg onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn.
Lees dit eens:
http://www.autoweek.nl/autoreview/25678/Mercedes-Benz-E-420
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook mogelijke roest: onderkant deuren, wielkasten, kokerbalken bij krikpunten. Blaasjes in de lak bijv. bij antenne en deurklinken. Soms is de roest weggeplamuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Bart66;

Let vooral op of de verkoper geen glimmend trainingspak en/of een agressieve hond heeft. Zo ja; omdraaien en wegwezen. Oftewel; probeer een goed beeld te krijgen van de vorige eigenaar(s)/gebruiker(s) van de auto. En probeer die historie te checken.