Elke TomTom werkt daarin hoor!

Toegevoegd op 21-06-2009 18:31:21
En natuurlijk ook andere merken van die apparaatjes.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 om de -1 te compenseren. Dit is natuurlijk het goede antwoord... Sommige mensen zijn hardleers.
Je moet dan wel een 12 volt sigarettenaansteker er in (laten) bouwen, anders is je batterij zo leeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan bij een navigatiesysteem een snelheidsbeperking instellen. Als je daar bijvoorbeeld 45 km/u instelt, zal hij je niet over snelwegen en autowegen sturen. (Tenminste, bij ons is dat zo)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een mio walker, die werkt in de auto, op de fiets en lopend. Uitstekend apparaatje; in de trein een film kijken, uitstappen, koptelefoontje in en lopen waar je zijn moet. Lange baterijtijd...dus uitstekend voor 45 autos!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mijn tomtom kun je kiezen voor wandelen, fietsen en je kunt een snelheidsbereking invoeren. Dus dit mag voor zo'n 45 km. auto geen probleem zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is een tomrom en dan moet je die instellen als fiets...
Dan heb je er een...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk, alle GPS'en kunnen dit... je kan instellen dat hij het traject moet kiezen voor 'secundaire wegen' of 'geen snelwegen' en dan krijg je het traject die voor jou geschikt is... alleen: de GPS zal dan wel geen rekening houden met het feit dat je auto maar 45km per uur kan afleggen, dus de tijdsaanduiding zal verkeerd zijn. Tenzij je kan kiezen voor traject als fietser, maar dan kan je natuurlijk wel fietsroutes aangeduid krijgen die je met je autoo'ke ook niet kan nemen...
Eventjes nachecken bij een verkoper dus en dan afwegen wat je het belangrijkst vindt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daar gaat je auto te langszaam voor. Je moet namelijk de sat boven de aarde bij kunnen houden.