Waar moet ik heen met een oud autowiel?

Ik heb een oude autovelg met band er nog op. Heb het niet meer nodig, ook niet als reserve.
Sloop neemt het niet aan, de afvalstort ook niet, die zeggen band en velg gescheiden inleveren. Zelf de 2 scheiden gaat niet en ga ik ook niet proberen.

Waar kan ik heen omg. Hilversum met dit wiel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
12.1K

Antwoorden (2)

Ga naar een garage en vraag of ze de band er voor je willen afhalen; dan zijn ze gescheiden en kun je ze inleveren.
Of probeer mee te liften met iemand die zijn auto naar de sloop brengt door je wiel in de kofferbak mee te laten nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar een andere sloop. Sorry: "autodemontagebedrijf" .
Die waar ik soms kom bijvoorbeeld (zie link). Die haalt de band eraf en neemt beide in.