Komt de A4 Midden Delfland er nog tijdens het bewind van Minister Eurlings ?

"Eurlings wees erop dat er al vijftien ministers over de aanleg van de A4 Midden-Delfland hebben gesproken. ,,Ik zal de laatste zijn. Heel Nederland is toe aan duidelijkheid'', zei Eurlings."

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat hangt er vanaf of Minister Eurlings nog een tweede termijn krijgt in een volgend kabinet met dezelfde portefeuille.
Als het over deze regeringsperiode gaat dan ben ik bang dat het hem niet gaat lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb er een hard hoofd in, er is zoveel gezeur tegen dit laatste stukje van de A4.

Ht hele traject ligt er al en er hoeft bij wijze van spreken alleen nog maar asfalt overheen. Kijk maar op Google-maps!

Ik hoop dat hij de daad bij het woord kan voegen!