Waarom hebben veel mensen een kerstboompje hangen aan de achteruitkijkspiegel?

het valt mij op dat ik regelmatig auto's zie die een gekleurd kerstboompje aan de achteruitkijkspiegel hebben hangen. Zelfs in het buitenland zag ik ze. Maar waarom hebben ze dat eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Het beste antwoord

Dit is een Wunderbaum, en zorgt voor een frisse geur in de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank voor je snelle reactie. nooit geweten dat het een geurtje was voor de auto.

Andere antwoorden (5)

Hier zit meestal een geurtje aan zodat de auto lekker gaat ruiken. Soms stinkt de auto als je hem niet goed schoonmaakt en dan hang je zo'n ding er in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien houden ze niet van dobbelstenen of willen ze een frisse geur in de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had in plaats van zo een kerstboompje, een mooie vlag met een heerlijke frisse geur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dennegeur om precies te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is inderdaad voor de geur, elke kleur heeft een andere geur, maar ze stinken nogal chemisch!!