Zekeringenkasje van mijn volswagen polo.... Mijn achterruitenwisser doet het niet.

Het is een polo uit 2003 en in het instructieboekje heb ik gevonden waar de zekeringen zitten. Dus ik.. het kastje opengemaakt en ik moet zekering nummer 1 hebben volgens het zekeringentabeleutje wat erbij zat. Ik heb echter geen flauw idee, waar zekering nummer 1 zit. De zekeringen zijn niet genummerd en ik kan geen link leggen via het zekeringentabel wat erbij zit. Weet iemand misschien hoe ik dit moet doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.2K

Het beste antwoord

je zou kunnen kijken wat er nog meer op die zekering zit en of dat nog wel werkt

Toegevoegd na 5 minuten:
meestal zitten er nog andere systeemen op een zekering als die nog werken zit het probleem niet in de zekering maar ergens anders.logies is dat zekeringen zo genummerd zijn dat als je voor de kast staat 1 links boven zit.en de rest naa rechts of beneden optelt.Ook kun je aan de kleur gokken welke zekering het is en er al een aantal elimineren.
Veel succes
venemen wij het resultaat nog ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Staat er geen afbeelding in het boekje?
Anders wordt het elke zekering na kijken.

succes.

Toegevoegd na 38 minuten:
Misschien kan je op internet iets vinden, op polo forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even gegoogled, maar kan niks vinden...ik zou het eens op vwforum proberen.