Mijn volkswagen lupo fluit boven de 80 en ik heb geen turbo, iemand enig idee hoe dit kan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (6)

Iets nieuws gemonteerd aan de auto. Andere spiegels bijv. Aanrijding gehad? Kleine schade gekregen? Naar mijn idee is het de rijwind die het geluid maakt. Zelfs andere ruitenwissers kunnen gaan fluiten in de rijwind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou kunnen zijn: multisnaar, waterpomp, dinamo, aircopomp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
andere banden erop gezet misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luchtfilter lek?

Heb je dakrails? <-----ik heb ze op mijn volvo en vanaf 160 km/h beginnen ze ook te fluiten.

Heb je misschien iets loshangen? een rubber of iets.

Misschien dat je je banden hoort! Sommige banden kunnen ook een fluitend geluid produceren op een bepaald wegdek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een gaatje in je spruitstuk kunnen hebben! Da's niet zo'n fraaie reparatie! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook van de massakabel van je radio (audio apparatuur) afkomen.