Zijn er gekleurde autobanden te koop? (niet zwart)

Voor mijn gele Suzuki Swift.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pimpelpaars of gifgroen?

Het beste antwoord

Die heb je zeker
check de link !
http://www.colorcartires.com/

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij kumho tires usa ook

Select sizes available in red, yellow and blue smoke for “drifting” fans. The colored smoke will last throughout the tire’s full tread life.

Toegevoegd na 11 minuten:
Edit : de 1e link verwijst ook naar kumho,dus de 2e link is beter !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk niet dat die er zijn. Ik denk dat dat zo komt omdat die kleur er snel afslijt. De enige optie voor jou is denk ik zelf aan de slag met een blikje verf en een kwast, maar dan heb je weer hetzelfde probleem; het slijt zo snel. Ook zou je de velg een kleurtje kunnen geven, dat staat soms ook erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dir artikeltje dateert van enkele jaren geleden, ik heb niet kunnen vinden of het inmiddels is veranderd:

Dat de consument niet alle modieuze snufjes pikt, bleek toen Michelin ongeveer zeven jaar geleden op de proppen kwam met gekleurde banden. Ze verkochten niet goed en bovendien bleek het voor garagebedrijven logistiek lastig om de diverse kleuren in alle maten op voorraad te hebben. Bij Continental werd een tijdlang geëxperimenteerd met banden met gekleurde zijwangen. De kleur bleek niet slijtvast waardoor de banden snel lelijk werden, dus stierf ook deze bandensoort snel uit. Je ziet ze alleen op klassiekers en ook op autoshows zijn gekleurde banden en banden met bijzondere profielen – met bijvoorbeeld merklogo’s – gemeengoed.
Toch worden er af en toe zelfs extremere trends gespot. Zo trad het merk Kumho al eens naar buiten met banden die naar lavendel, jasmijn of sinaasappel geuren, de Ecsta DX genaamd.

Uit: carWoman.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal moeilijk worden!
Voor scooters zijn ze d'r trouwens wel....