Is de bugatti veyron nog steeds de snelste auto ter wereld?

Zo nee ?
Welke auto is Dan de snelste van de wereld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De Barabus TKR is DE snelste auto ter wereld met zijn topsnelheid van 434 km/u.
De SSC Ultmate Aero heeft een topsnelheid van "slechts" 413 km/u
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op nummer 1: . 2009 SSC Ultimate Aero
De SSC Ultimate Aero is een supercar, die is gemaakt door Shelby Supercars. Het is de snelste productie-auto ter wereld en trekt op in 2,7 seconden naar de 100 km/u. Met zo'n 1300 pk is dit een echte krachtpatser, die zich mag laten zien met zijn topsnelheid van maar liefst 413 km/u. De 2009 variant is een remake van de originele sportwagen en is in pk's zo'n 15% sterker dan het origineel met zijn twin-turbo V8 motor.

Ook de looks van de winnaar mogen er trouwens zijn. Zowel van binnen als van buiten is er veel koolstof verwerkt in het design. De 2009 heeft bovendien een aerodynamisch design aan de voorzijde, terwijl aan de achterzijde de achterspoiler omhoog gaat bij stevig remmen. De zijdeuren klappen net als bij de Lamborghini omhoog en de wagen is erg laag. De supersnelste sportauto ter wereld is telkens uitgevoerd in twee contrasterende kleuren.

dit is de snelste
in de link nummer 10 t/m 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hai werk: hebben we dezelfde link gelezen
jij net iets eerder, mooie 2e X_dag en +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk het wel ja
jij ook een fijne dag
de Ultimatet Aero is de nr 1
de Bugattio Veyron staat op 2

Toegevoegd na 2 minuten:
de Ultimate ipv Ultimatet