het is wel een ford maar dan deze
zoek nog even naar het type voor je

Toegevoegd na 3 minuten:
ford torino uit 1970

Toegevoegd na 5 minuten:
ford torino cobra sportsroof uit 1970
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nu kan ik het helemaal mis hebben, maar is dat geen Ford Mustang?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk een Ford Torino, kan alleen niet kiezen uit 68 en 70ger.

Toegevoegd na 15 uur:
De daklijn naar kofferbak heeft me doen besloten voor de 68ger te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt mij meer op een dodge charger van 1972, typische neus en achterruit, ongeveer dezelfde als die meespeelde in de film de Fast en the furieus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Conan,
In de laatste seconden van de clip stapt het meisje in een Oldsmobile Toronado ( zie foto)