Kun je dezelfde all inclusive boeken van verschillende vliegvelden?

Hoii ik en een vriendin van mij wouden op vakantie naar Griekenland deze zomer, en dan een all inclusive. Maar zij woont in zweden en ik in nederland, is het dan wel mogelijk een all inclusive te boeken? We willen wel in dezelfde kamer

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (2)

Je kunt samen een all inclusive reis boeken als jullie voldoen aan de minimum leeftijden. Maar dan moet je beide dezelfde opstapplaats kiezen. Boeken met verschillende vliegvelden als opstapplaats kan niet.
Of je boekt op basis van privé in één resort een all inclusive arrangement voor twee personen en verzorgt allebei apart een vliegticket. En dan goed uitzoeken dat de vluchten op dezelfde dag naar Griekenland vertrekken en dat je na afloop op dezelfde dag vertrekt.
Bij all-inclusive bij Club-Med kun je kiezen voor een arrangement zonder vervoer..
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
@JoanDArc je moet ook nog naar je resort. Dat is per aankomende vlucht door de reisorganisatie geregeld. Dus dat moet je wel zelf regelen dan.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@ronron1212, Inderdaad die kosten komen er ook nog bij, dat wordt dus flink onderhandelen. Als je niet oppast wordt je bij het verlaten van het vliegveld tegen wil en dank door verschillende taxidrivers een taxi ingeduwd.
Wat je ook zou kunnen doen is alleen het all inclusive hotel boeken en beide een aparte vlucht nemen. Anders zou 1 van de 2 eerst naar NL of Zweden moeten reizen om dan verder te gaan naar de eindbestemming.

Bij het hotel kun je gewoon 1 kamer boeken voor jullie beide. Dan zit je sowieso bij elkaar :) Je komt gewoon beide apart aan (wel op dezelfde dag natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Als aankomt op het vliegveld dan moet je nog naar je hotel en dat moet je dan wel ook even zelf regelen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
- en beide een aparte vlucht nemen - Dat adviseer ik dus: - en verzorgt allebei apart een vliegticket -
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@SamJanssen82, de min is niet van mij, de twee minnen in mijn reactie zijn bedoeld als aanhalingstekens, maar die werken niet, dan los ik het op door de regel tussen horizontale streepjes te plaatsen.