Heeft iemand misschien tips om een te grote zwembroek omhoog te houden tijdens het zwemmen?

Ik heb laatst een zwembroek gekocht en helaas is die veelste groot en ook al trek ik het draadje in mijn zwembroek helemaal aan is die nog steeds te groot. Nou was mijn vraag of iemand misschien wat tips heeft om mijn zwembroek omhoog te houden bij het zwemmen en dan vooral bij uit het zwembad stappen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zwembroek bretels?
https://www.bretels.nl/
ronron1212
5 jaar geleden
Nieuwe zwembroek kopen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bij een naaiatelier vragen of zij de zwembroek willen innemen. Elastiek in de zwembroekrand kan al een wereld van verschil maken.
Ritsuka
5 jaar geleden
Extra elastiek er in
Poet
5 jaar geleden
Veel eten en weinig sporten tot het blijft hangen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ruilen met iemand die een te kleine heeft?

Antwoorden (1)

Met heet water wassen. Begin met warm water en voer de temperatuur de volgende keer (keren) op. Uiteindelijk moet de zwembroek passend zijn.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zwembroeken worden van een speciale, meestal synthetische stof gemaakt. Veel badkleding bestaat uit 80% polyamide en 20% elastomeer.
Als je de zwembroek steeds heter gaat wassen gaat de rek eruit en gaat dus lubberen. Na een paar keer heet wassen kun je net zo goed de broek niet aantrekken, de stof wordt namelijk steeds dunner. En als de broek al alleen zou krimpen, gebeurt dat niet alleen in de breedte maar ook in de hoogte, nou ja, in de laagte eigenlijk.