Ik ga op winterzonvakantie naar de Canarische eilanden en vraag me af of ze in de winter ook gave feesten / clubs hebben. Wie kan mij helpen ?

Ik ga op winterzonvakantie naar de Canarische eilanden en vraag me af of je ook in de winter daar goed kan uitgaan , omdat alle jongerensites voor vakanties dan gesloten zijn en ik niks kan vinden op Google. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
er is altijd wel een of ander feest ergens op een van de eilanden , persoonlijk vind ik tenerife het leukste qua feesten en stranden maar ook op lanzarote kan je goed partyen

Antwoorden (1)

Doorgaans is het alleen zomers een beetje een feestbestemming. Er zullen geen kroegentochten e.d. georganiseerd worden, omdat er geen reisorganisaties als Beachmasters en Gogo e.d. aanwezig zijn.