Ik ga aankomende zaterdag en zondag naar Disneyland Paris. Is het wel zo verstandig om er nou deze tijd heen te gaan?

Vanwege die staking enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.2K

Antwoorden (6)

Dit wil je niet horen, waarschijnlijk. Maar ik denk dat het helemaal onverstandig zou zijn als je daar naartoe gaat. Je loopt grote kas dat het halve park dicht is vanwege de stakers. Als je er al komt omdat vrachtwagens de boel blokkeren. Ik zou gewoon over een paar weken gaan als het overgewaaid is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afzeggen? Maar dan ga je toch lekker? Ik wens je veel succes...
Ik denk dat je wel wat zal gaan merken als je gaat. Als je met het vliegtuig gaat heb je een probleem. Treinen rijden ook niet. En aan brandstof is ook moeilijk te komen.
Zal er toch maar eens goed over na denken.
Wel erg jammer voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site Wonen en leven in Frankrijk raden Nederlanders in Frankrijk af om a.s. vakantie naar Frankrijk te komen. Ik zelf heb wel eens 12 uur in een stakingsfile gestaan. Benzine is vaak moeilijk te krijgen en Disney park is natuurlijk een gaaf object om te blokkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet doen, als je nu gaat is de kans groot dat je bijzonder gestresst en ontevreden terugkomt.
Ga gewoon lekker naar de efteling, scheelt je een hoop geld in vergelijking met disneyland en is trouwens ook een mooier park, vind ik. Van je uitgespaarde geld kun je in de efteling een leuke kamer huren, of ergens een hotelletje in de buurt pakken...en je hoeft niet uren in de auto/trein te zitten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neemt een risico. Gisteren stond er nog een stuk in de krant van een stel wat noodgedwongen langer bleef in eurodisney omdat ze niet konden tanken voor de terugweg. Als je gaat neem dan in ieder geval een behoorlijke kan benzine mee voor noodgeval en tank zoveel en vaak mogelijk af, net voordat je de franse grens overgaat. De blokkades lijken momenteel mee te vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit momenteel al in Frankrijk en de stakingen, zag ik net op TV een of andere vakbondsvoorman zeggen, breiden zich in de komende dagen/week uit. Men heeft twee nieuwe acties in petto, waar men nu nog geen verdere uitleg aan gaf. Ik zou dus zeggen NEE NIET DOEN. Ga lekker naar Walibi, of Kernwasser Wunderland (bestaat dat eigenlijk nog?) of Google naar iets anders, maar Frankrijk kun je het beste even mijden tot ze hier weer tot bezinning gekomen zijn (si jamais....). Zoals gezegd ik ben er nu al eenmaal maar hoop werkelijk dat we over anderhalve week ergens een volle tank diesel (één is gelukkig genoeg) zullen kunnen bemachtigen om naar huis in NL te komen. Ik zit hier redelijk "à la campagne" en in eerdere roerige tijden hadden we hier altijd weinig tot geen last, maar van de 5 dichtsbijzijnde benzinepompen staan er nu al 4 droog....
Dus nogmaals: Ik zou het echt niet doen., Parijs en omgeving is in deze dagen geen lolletje.