Zit er in de boeing 747-400 combi van Cathay Pacfic of China Southern een persoonlijk beeldscherm?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (4)

Cathay pacific zowieso. China Southern in mijn ervaringen tot nu toe ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cathay Pacific's new AVOD (Audio/Video On Demand) system offers up to 100 movies, 350 TV programmes, 888 CDs and 22 radio channels to all passengers on the aircraft.

China Southern heeft ook een persoonlijk inflight entertainmentsysteem aan boord.
AWM
14 jaar geleden
Bij mijn weten zijn er geen grote luchtvaartmaatschappijen meer die geen persoonlijk scherm voor zich hebben.

Toegevoegd na 30 seconden:
In hun grote Boeings dus he, in kleinere city-hopper-achtige toestellen niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had wel een beeldscherm.bij KLM 747-400 is alleen voor 1st class maar bij de meeste chinese airlines 747-400 zit wel een beeldscherm.