Egypte is een groot land, dus het maakt uit waar je zit, en begin van de maand of eind van de maand maakt ook nog wel uit.

Als je de lengte / breedtegraad van waar je zit weet (of even opzoekt op internet), dan kan je met de calculator van stichting de Koepel, die tijden zelf laten berekenen.

Wel eerst even de plaats Utrecht vervangen door "invoeren" (die staat helemaal boven in de lijst)

n.b Egypte heeft tijdzone UTC + 2

http://www.dekoepel.nl/calculator.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rond 17.15 uur
Heb een site gevonden met een overzicht.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op om 6.45 uur!