Waar in Thailand kan ik het beste op vakantie gaan als ik op zoek ben naar rust.En waar boek ik het voordeligste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Ik ben zelf in februari nog naar Chang Mai geweest (noorden) Het is zeker een aanrader, maar je kunt ook in het zuiden nog rustig op vakantie gaan, zolang je maar niet in het hoogseizoen gaat.

Je kan makkelijk alles zelf ter plekke regelen. Voor de beste prijsvergelijking voor vliegtickets verwijs ik je naar http://www.lowcosttickets.nl/bestemming-detail/28/Bangkok/ En het is misschien verstandig om een hotel te boeken voor de eerste overnachting als je laat of moe aankomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt dan beter naar Maleise gaan. Thailand is een heksenketel en sex is de hoofdmoot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar eens op : www.holidayinternational.nl
Goed en goedkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rust zoekt in Thailand moet je in het noorden zijn:
In de omgeving van Chiang Mai en Chiang Rai vindt je paradijsjes, oases van rust.
Overweldigende natuurschoon, prachtige tempels (bezoek zeker de Doi Suthep in Chiang Mai!)

Bij 'holiday international' hebben wij onze laatste reis naar Thailand geboekt. Dit is niet de goedkoopste, maar je krijgt wel waar voor je geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook een voorstander van het noorden.
Je kan met de slaaptrein van Bangkok naar Chiang Mai.

Het toerisme zit voornamelijk in het midden en zuiden van Thailand.
In het noorden komen meer de toeristen die voor cultuur en natuur komen.
Verder vindt ik de thaien zeer vriendelijk en hulpzaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn 6 jr. geleden met onze 3 kinderen naar Thailand geweest en hebben via een vriend de naam gekregen van een man die als hobby reizen naar Thailand samen stelt. Hij is getrouwd met een Thaise (of dat nog zo is weet ik niet) en gaat samen met jou een wensenlijst maken en stelt een reis op maat samen. Het mooie is dat je bij hem ook een budget kan opgeven. Voor ons is hij een zeer betrouwbare reisagent gebleken die Thailand door en door kent en daarom ook heel gericht advies kan geven.

De site: http://www.lextravel.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hua Hin rustige en mooie stad mooie stranden en heel schoon want het is de stad van de koning.
Chiang Mai veel bezienswaardigheden ,Tip huur een lodge buiten de stad.De prijs van de ticket ligt er van af met welke maatschappij je wild vliegen,rechtstreeks of een of meerdere overstappen.Bezoek ook maar eens het thailandforum waar veel vragen een antwoord hebben.