Hoe spreek je het Portugese woord Conceição uit?

Ik spreek geen woord Portugees, maar ik moet morgen de taxichauffeur wel vertellen waar ik naar toe moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voer het woord in bij google vertalen. Daar kun je zowel de vertaling lezen als de uitspraak oefenen.
Goede reis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar de a in Consisj-a-u is bijna stil. Het is dus bijna consisju..... bijna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak ik nog een tikfout ook. het is bijna: consisjo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krakkemikkig hoor.((:
Hier is een online tekst naar spraak programma. Gewoon dat woord even copy-pasten en rechtsboven op portugese zetten. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit woord spreek je uit als: konseesaung.

Voormelde sites spreken het niet juist uit.

Succes en mocht de taxichauffeur je niet begrijpen dan zou ik de naam gewoon laten zien want de laatste klank (ao) is vrij lastig om uit te spreken.

Succes ermee!