Weet er iemand een leuke, rustige, betaalbare camping op maximaal 4 uur rijden van Rotterdam?

Voor het weekeind zoek ik nog een leuke rustige camping op maximaal 4 uur rijden vanaf Rotterdam. Dit mag Duitsland zijn of in België.

Het liefst eentje met wat berg achting landschap
( voor het vakantie gevoel ) . Niet glooiend.

Ik ben zelf ook aan het zoeken maar als er iemand een weet met een positieve ervaring hoor ik het graag. Mvg. Anne Pronk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Camping Bissen in Luxemburg: 331 km van Rotterdam.
Omgeving: http://www.camping-bissen.lu/index.php?NavID=24&lang=nl
Route: http://www.camping-bissen.lu/index.php?NavID=40&lang=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ziet er idd mooi uit! aleen is het 10 dagen geleden dicht gegaan. xD anders had ik het tog sireus overwogen maar in idergeval danku mischien wat voor in het voorjaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O echt? Ja, dat is natuurlijk zo, campings gaan eind september dicht. Sorry, niet aan gedacht! Maar je zou een vakantiehuisje of huurcaravan kunnen overwegen in de Belgische Ardennen, of Luxemburg dus. Wel een eindje rijden, maar dan zit je wel in de 'bergen'.

Andere antwoorden (4)

Camping Delftse Hout - Delft

ongeveer een half uurtje rijden als er geen file staat

er zijn nog veel meer tjek deze site even alle campings in zuid Holland

http://campings-in-zuid-holland.vakantieloket.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camping Lauwersoog is een heerlijke rustige camping. Weliswaar geen glooiend landschap, maar een schitterend natuurgebied! Echt Holland op z'n mooist. Geen radio's e.d. om je heen, heerlijk wandelen, zó even met de boot naar Schiermonnikoog, een waddentocht maken (www.waddenexcursies.nl), naar Pieterburen of het mooie Moddergat. Echt een aanrader!

Toegevoegd na 6 uur:
www.campinglauwesoog.nl. Is het hele jaar open! Ze hebben ook houten trekkershutjes aan het strand, heel leuk!

Toegevoegd na 6 uur:
sorry, www.campinglauwersoog.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Domburg (Zeeland) kun je heerlijk kamperen, vlak aan zee, maar met het Westhoven bos achter je. De glooiende heuvels zijn de duinen :-)

http://domburg.info/en/campground/149/camping-westhove.html

Toegevoegd na 19 minuten:
In Cadzand, Zeeuws Vlaanderen, vlak aan zee, ligt ook een mooie camping, dichtbij België

http://www.campingwelgelegen.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraagsteller wil juist géén glooiend landschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, 't was bedoeld als grapje hoor, duinen zijn ook niet glooiend, maar best stevig om overheen te klimmen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ja da's ook weer zo.
Ardennen Camping Betrix
Route de Monthenan(routeplanner:Rue du Culot)
B-6880 Betrix,België
Tel:0032(0)61 41 22 81
Tel NL:070 890 06 44