Volgend jaar ga ik met een vriendin 2 maanden reizen naar Australie... Heeft iemand nog tips waar wij echt heen moeten?! Thanks!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er naar toe, maar er niet op he... 't Is een heilige berg, de aboriginals hebben liever niet dat mensen de berg op gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze vroeg ook: naar toe gaan. Je mag inderdaad niet klimmen, maar zoiets prachtigs kan je ook gewoon zo bewonderen, zonder iets te hoeven.
Dat hangt helemaal af van wat je leuk vind. Er is veel natuur, cultuur, activiteiten...
Het is een heel groot land en twee maanden is niet heel erg lang.

Kijk eens op de site van columbusmagazine, hier staan veel tips van mensen die er geweest zijn.
Ongetwijfeld staan hier dingen tussen die voor jou heel erg interessant kunnen zijn.

http://www.columbusmagazine.nl/oceanie/australie/reisreporter/tips.html