ik heb een jongen gezien toen ik op vakantie was en we hadden steeds oogcontact nu ben ik verlieft op hem maar ik weet niet wie hij is wat kan ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Het beste antwoord

Proberen hem te zoeken.
Maar als je geen naam of adres hebt word dat moeilijk.
Misschien kan je ergens een oproepje doen en aangeven waar je op vakantie was en wanneer, en dat je hem zoekt.
Misschien in een plaatselijk blad ofzo
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Uit je hoofd zetten, waarschijnlijk woont hij veel te ver omdat je hem op vakantie hebt gezien.

Er zijn genoeg andere leuke jongens die bij jou in de buurt wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je misschien mensen die hem dan weer kenden? Probeer iemand in die omgeving te vinden die hem zou kunnen herkennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat word moeilijk..had maar zijn mobiel nummer gevraagd of zijn msn
was je in nederland op vakantie? probeer het vakantie adres te emailen misschien kunnen hun je zeggen waar hij woont
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar het zwembad gaan,daar is ie badmeester.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen kent dat gevoel en dat gevoel kan jou maken maar het kan je ook breken. ik weet niet of je hem in nederland of in het buitenland leerde kennen en of hotel of camping want dat kun je nachecken aan de receptie en dat lukt je als meisje zijnde. begrijp me niet verkeerd als ik je vraag hoe oud je bent want als je nog tiener bent kun je het beter laten zoals het is dat bespaard je hoogswaarschijnlijk veel veel pijn en verdriet en teleurstelling. in ieder geval veel sterkte hiermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens je vorige vraag: "ik ben verliefd op een jongen maar ik durf het hem niet te vertellen wat moet ik doen?" weet je hem dus wel te vinden.
Volgens weer een eerdere vraag is hij badmeester.

Je weet best wel wat van hem af dus.

Als je echt gek bent op hem en je wilt weten of hij jou ook leuk vind, is er maar één ding dat je kunt doen: Er op afstappen en zo moedig te zijn hem te vertellen dat je hem leuk vind en hem uit nodigen wat met je te gaan drinken.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Succes.

(en stop alsjeblieft met het posten van weer nieuwe vragen over de jongen van je dromen, want je zult alleen telkens maar weer dezelfde antwoorden krijgen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het volgende keer aan badmeester!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is een lookalike iets. Per slot kende je z`n karakter of persoon toch niet dus kan de lookalike net zo goed bevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
terug gaan naar dezelfde plek en wachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volg je hart. Je vindt hem wel als je enige aanwijzingen hebt. Ik was ook ooit verliefd op iemand waarmee ik enkel oogcontact had en ik heb gezocht en gevraagd en uiteindelijk wist de slagersvrouw me te vertellen aan de hand van mijn beschrijving waar het meisje woonde. Toen ik aanbelde, was zij het die opendeed en ze was heel erg blij. We hebben daarna een heel mooie relatie gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms is er een Hyvespagina van dat vakantieoord of heeft hij een blog waarin hij schrijft over dat leuke meisje dat hij gezien heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je weet mischien zijn naam en je kan het hotel bellen om zijn informtie te vragen,
zoniet: proberen nog een paar keer naar dezelfde plek te gaan op vakantie, grote kans dat j hem weer tegenkomt
en anders, uit je hoofd zetten, en de volgende keer zijn naam vragen!
succes!