Zijn msf1 a gasflesjes in Portugal te koop?

Ik heb een gasfornuisje met 1 pit bij de action gekocht. Nu passen hier alleen msf1s gasflesjes in. Weet iemand of deze ook in Portugal te koop zijn en waar? Ik neem al een voorraadje mee maar blijf 2 maanden weg en zoveel voorraad past er niet in mijn busje (ook niet zo heel veilig al dat gas haha).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (1)

Op dat nummer / die naam is zo 123 niks te vinden, maar vermoedelijk gaat het om een zogenaamd 'bommetje' , een klein gasflesje waar zo ongeveer alle mogelijke campingbranders en lampen op werken, meestal door het apparaat er in te prikken.

Die zijn overal te koop, sowieso in elke campingwinkel en vaal zelfs op de camping, maar ook veel grote supermarkten hebben ze gewoon in het assortiment, zeker in de buurt van een camping.