Wat moet ik absoluut gedaan hebben?

wel van die aparte dingen zoals skydiven en parachute springen ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Zorben is leuk.
Zorben is in een soortement van opgeblazen hamsterbal een heuvel afrollen. Komt uit Nieuw-Zeeland.

Toegevoegd na 19 minuten:
Oh, dichterbij huis ook genoeg leuke dingen.
Ga in de winter naar Lapland, fotografeer een zonsopgang (nee, hiervoor hoef je niet vroeg uit je bed) en ga mee op een snowscootersafari door het bos, super.

Ook erg leuk, een meerdaagse trektocht per hondenslee, zodat je ook echt een beetje een band met je hondjes krijgt (en nee, je hoeft de standaard musher-taal niet te kennen, die honden luisteren toch niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja dat lijkt me wel gortig
Annswers
13 jaar geleden
Wat is gortig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gok de reis er naar toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, was heel gaaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gortig is gewoon gaaf maar dat is miss ook wel gewoon een woord voor mijn leeftijdsgroep net zoals aight nice of ai non
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig, ik ken gortig juist in: "Dat wordt me te gortig".. met als betekenis: nee, dat is te gek, dat doen we niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik weet niet precies hoe oud je bent maar wij de jeugd gebruiken heel veel woorden anders dan dat ze betekenen maar jou versie ken ik ook wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rare jongens die jeugd.
Enne Raytje, als ik 62 ben, dan ben jij 55, dus effe dimmen he :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aha dat verklaart best wel veel als die 62 is want die kennen de jeugd 12-18 nooit zo goed ik ben trouwens 14
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik ben echt geen 62.
Tipje: als je op de Avatar van gebruikers klikt, dan zie je bij een groot aantal van hen de leeftijd staan.
Uiteraard kan dat gelogen zijn, maar in mijn geval niet, alhoewel.... er staat 35, maar ik ben toch echt maar 21 en heb daar al 14 jaar ervaring in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok cool
Annswers
13 jaar geleden
@ Yorick, iemand van 62 kent de jeugd nooit zo goed? Dat is echt een incorrecte uitspraak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja joh meestal slecht dan nu blij -_-

Andere antwoorden (13)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de mighty zambezi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst even rustig beginnen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat wel... Ik had in mijn leven al vaker geraft voordat ik de Mighty Zambezi nam.
Ik heb daar echt een ontdekking gedaan: "Het hebben van een zwemdiploma is geen garantie dat je niet kunt verdrinken".
Heb de rest van de dag in ieder geval geen dorst meer gehad :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
hangt af van je interesses, cultureel, internationaal, voor de kick:
- veel van de wereld zien, bv naar elk werelddeel
- 100 landen bezoeken
- tijdje in diverse buitenlanden wonen
- experimenteren met seksuele ervaringen
- hoge snelheden halen in en op diverse voertuigen
- parabool vlucht maken
- een ruimtereis maken, zie link
- meer inspiratie, kijk de film The Bucket List en ongetwijfeld krijg je van meer mensen zeer uiteenlopende tips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....en als je dan tóch al in Canada bent : ga dan gelijk even vee drijven in de Rocky Mountains....in het voorjaar en in de herfst moet het vee naar/van de hogere weiden naar het dal gebracht worden, en het is een onbeschrijfelijke ervaring.

Wat je ook gedaan moet hebben is tiefschnee skiën, met flessen duiken , en een hondensafari per slee maken in Alaska of Finland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, een ervaring met de z.g. 'Drifttaxi' is in dit rijtje eigenlijk wel een must.....

De meest spectaculaire taxirit ter wereld. Europees Driftkampioen Paul Vlasblom en zijn collega’s laten u graag eens meemaken welke sensatie er op u afkomt wanneer u op volle snelheid over een circuit heen glijdt. Het circuit is alleen nog te zien via de zijruit van de auto. De neus wijst alle kanten op behalve naar voren. Bij snelheden die oplopen tot boven de 160 km/u dwars een bocht in glijden geeft een waanzinnige adrenaline stoot. De witte bandenrook, geur van verbrand rubber en oorverdovend motorgebrul maken de sensatie compleet. Het driften is niet voor niets de snelst groeiende tak van autosport ter wereld. Niet alleen in het aantal coureurs, maar vooral de populariteit bij het publiek....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb jaren geleden een cursus parachutespringen gedaan en A brevet gehaald , dat is echt genieten, echt een kick, maar zoals anderen ook al zeiden, hangt verder af van je durf en interesse

succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Yorick12;

Als je echt iets aparts wilt doen zou ik eens gaan diepzeedammen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als samenvatting van alle antwoorden: Geleefd!
Maar volgens mij begin je pas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan wel kloppen ja haha
Je MOET niets gedaan hebben, er zijn dingen die je misschien graag WILT doen. Dingen "moeten" doen is geen goede reden om ze te gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je baas 'op staande voet ontslaan'.
Je auto total-loss rijden (en zelf heel blijven).
Een maand retraite in een klooster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga absoluut een keer naar New York. Echt helemaal geweldig.
Ga dan niet voor 3 dagen, want dan zie je alleen de platgewalste toeristenpaden.
Ga 2 weken, en ga lopen, maak contact met de New Yorkers (da's heel makkelijk), hang een dag rond in Central Park, bezoek de musea, neem de ferry naar Ellis Island, loop Broadway af, zit een avond lang op een terras op Times Square, ga naar een gave musical, kortom: Stel jezelf open voor de stad en haar bewoners.
Ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen.
Sparen dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen oud worden met je vrouw dat is pas apart tegenwoordig maar toch zo mooi : D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Studeren, dat is pas geweldig! Je leert een hoop, het is gezellig en later zal je er veel plezier van hebben... Tijden je studie kan je ook van alles doen: stappen, strandwandelingen, met studentenverenigingen op stap etc. etc. En misschien vind jij het niets maar ik zou altijd graag nog eens een eigen bedrijf starten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Empire State Building een bezoek brengen...

Het Empire State Building is nu het hoogste gebouw van New York. U heeft vanaf de 86ste verdieping een schitterend uitzicht over de stad. Er staan wel vaak lange rijen, zelfs tot buiten, maar het is echt de moeite waard. Overdag heeft u een mooi uitzicht over heel Manhattan, aan de noordkant ziet u Central Park (het lijkt net een postzegel) en aan de zuidkant kijkt u richting het vrijheidsbeeld en Ellis Island.

Budget tip: Ga aan het eind van de middag/begin van de avond naar boven. Voor zonsondergang en blijf dan wachten totdat de zon ondergaat (kijk vantevoren op internet hoe laat de zonsondergang is. Dan hoeft u niet extreem lang te wachten. Reken wel op ruim een uur wachten). Zo krijgt u alles te zien voor de prijs van 1 kaartje. New York bij daglicht, de mooie zonsondergang en het fantastische uitzicht over de stad als alle verlichting aan is.