Verkopen ze de volgende producten in italie? (Zie beschrijving)

Hagelslag, appelmoes, noodles (Bamisoep), patat, aardappels, haargel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.2K

Antwoorden (3)

hagelslag moet je moeite voor doen (Maar bij bakproducten wil je ze nog wel vinden). De rest is allemaal te vinden in Italie.

Waarom? Ga je migreren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in principe kan je alles daar krijgen. Vooral bij een redelijke supermarkt kan je gewoon alles vinden.

Zo hebben wij immers ook pizza en andere specifieke italiaanse producten!

En vooral die gel lijkt me niet zo moeilijk aangezien de italiaanse mannen vaak een glad kapsel hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zijn net terug van een week Italië en ze hebben daar ontelbare soorten "Noodles" alleen noemt men het daar Pasta .Hagelslag en patat heb ik er echter niet gezien.Als je er appelmoes wilt zoeken :Mela is het italiaanse woord voor appel .Appelmoes is: Composta di mele