in september willen mn vriend en ik een dag of 10 naar Spanje, andalusie. We gaan vliegen en daar een auto huren. Wie heeft er leuke verblijfadressen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Vorig jaar zijn wij op deze plek geweest. Echt een geweldige mooie plek. Een nadeel was, dat het ver van de bewoonde wereld was. Maar mocht je dat geen probleem vinden is het echt de moeite waard. Je kan er in de buurt wel mooie dingen zien. Deze site is betrouwbaar en heeft veel mogelijkheden. Andalusie is erg mooi, veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat een heerlijk vooruitzicht! Zo'n prachtige omgeving!
Goed om nu al een planning te maken, want dan kun je een heleboel moois in je route opnemen.

http://www.yurthotel.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei oei wat een ellende ;-)
Prachtige streek! De grote bekende kuststreken zijn altijd gezellig en er is altijd wel wat te doen. Erg leuk is Tarifa.
Mijn vriendin is ooit een wezen fietsen door de dorpen daar, en ook hier is volop sfeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op de site van HomeAway, die heeft leuke (particuliere) vakantiehuizen