Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste plek om heen te gaan in Zuid-Engeland?

Met mooi weer, dolfijnen, mooie natuur, niet toeristisch (iig niet heel erg extreem toeristisch), betaalbare overnachtingen (graag tips!)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zitten er dolfijnen bij de kust van Zuid - Engeland ?
Nooit geweten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens op deze site:
http://www.visitsouthwest.co.uk/destinations/

Hierin staat van alle regio's in het Zuidwesten wel een leuke beschrijving met wat er te doen is.

Moet je vast lukken om er iets leuks in te vinden.
(alleen van die dolfijnen ben ik niet zeker. Ik weet dat er in Ierland in de baai van Dingle een dolfijn zwemt, maar van dolfijnen in het zuiden van Engeland heb ik nog niet vaak gehoord).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ben wel eens in Zuid-Engeland geweest, east-sussex met name. Ik heb toen geen dolfijnen gezien, maar misschien zaten die op dat moment ergens anders :).
In ieder geval waren Brighton, Eastbourne en Hastings toen een mooie plaatsen en zijn de Seven Sisters (krijtrotsen) zeer de moeite waard!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cornwall is mooi en wild en zeker niet te toeristisch ,wanneer je de badplaatsen mijdt. En is goedkoper dan De rest van Engeland ,maar ook primitiever.
Thz Scilly Islands zijn klimatologisch heel goed , maar helaas duur.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar dolfijntjes ????
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dartmoor national parc, heel lang geleden dat ik er ben geweest, maar mooi park met wilde paarden en enorme bomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding