Kan ik op Schiphol ook aan dollars komen?

Wij gaan zaterdag op vakantie naar Bali en heb eigenlijk nog wat dollars nodig voor het visum dat we op Bali moeten kopen.
Moet dat bij je bank of kan het ook op Schiphol

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Het beste antwoord

Er is op Schiphol een pinautomaat waar je dollars kunt pinnen. Ideaal.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het nog even nagekeken: Je kunt de dollars pinnen bij de ABN/Amro achter de douane.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super, bedankt voor je antwoord, we gaan er zeker gebruik van maken

Andere antwoorden (2)

Je gaat gewoon naar het wisselkantoor op Schiphol.
Dat kan na het inschecken, bij de abn amro bank.
Geen enkel probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé, dat is toevallig! wij gaan binnenkort ook naar Bali! Ik ben er ook mee bezig geweest met die dollars en het volgende kreeg ik als antwoord.: Ga naar een grens wissel kantoor (GWK) en vraag daar naar onbeschadigde, niet gescheurde en niet beschreven dollars van ná 1996! Anders worden ze niet geaccepteerd in Indonesië! Ook geldt dit voor je euris. Pin een aantal keer (in Nederland) en beoordeel zélf de kwaliteit van je briefje..... niet gescheurd, niet beschreven, etc., neem die mee en stort die andere (mindere) weer op eigen rekening..... Je kan natuurlijk ook pinnen op Bali, nl. 1 miljoen roepia per keer maximaal (is mij gezegd). Maar dat is wel wat weinig, daar je bedenkt dat dit 'maar' nog geen 100 euro is....... Tevens moet je iedere keer transactiekosten betalen, per pintransactie (ongeveer 2 euro). Nou is dat geen echt probleem, maar als je een kluisje in je hotel hebt, kun je hier je euris veilig in leggen. Let er wel op dat tijdens het wisselen van euro's naar roepia's je inmiddels bent vertrouwd met de roepia's, zodat je weet dat je niet wordt belazerd. Fijne vakantie en wie weet zien me mekaar. Selamat jalan! (goede reis)